pondelok 7. mája 2018

Aprílové inšpirácie 2018

Už to bolo dlhšie obdobie, čo som pociťovala, že potrebujem nejakú vlasovú zmenu. Vlasy som už dlho nefarbila a na tejto fotke neboli strihané 7 mesiacov. Zvažovala som dve varianty, že buď vlasy darujem do parochne pre onkologických pacientov a tým pádom by som šla na krátko. Druhá varianta bola, že si dám vlasy prefarbiť a vyskúšam niečo extravagantné. Tá prvá varianta mi bohužiaľ nevyšla, ale v prípade že máte prirodzené dlhé vlasy a môžu byť vraj jemne zosvetlené, tak sa môžete zapojiť v rámci projektu "Vystrihaj sa Slovensko." 
V časopise som si vyhliadla fotku účesu, ktorý ma zaujal, lebo sa v ňom kombinovali štyri rôzne farby. Aj keď moja pôvodná predstava bola iná, tak sme s kaderníčkou dospeli ku kompromisu. Vrch vlasov mi dala tmavofialový, spodnú časť vlasov rozdelila na červené a blond pramene. Je mi jasné, že sú to farby, ktoré budú strácať na intenzite po každom umytí vlasov. Aj po dvoch týždňoch môžem povedať, že stále vyzerá obstojne. Na fotke nižšie vidíte vlasy ešte pred prvým umytím a dva dni po farbení.
Pridať popis
Aj keď to už bolo pred vyše dvomi týždňami, tak si spomínam, že pri tomto líčení som použila nasledovné produkty:
BB krém The ONE Oriflame v odtieni Fair 
rúž na pery Rimmel Lasting Finish Nude by Kate v odtieni 040
očný tieň Silk & Pearl trend IT UP v odtieni 030
na vnútornú linku som použila žltú ceruzku Automatic Eyeliner od Gabriella Salvete 
paleta na kontúrovanie tváre The One Oriflame - líca a spodná vonkajšia hnedá linka pod očami
do vnútorného kútiku oka som použila bledomodrý matný tieň z palety očných tieňov Simple Smoky Mary Kay
Ostatné produkty vám už neviem teraz naisto udať, ale tieto si pamätám.

Po týždni už boli moje vlasy takéto. Prirodzene mám skôr objemnejšie a vlnitejšie vlasy. V porovnaní s tým ako pekne mi to na fotke vyššie uhladila kaderníčka. Pri líčení som využila paletku Maybelline The Blushed Nudes, ktorú som už spomínala v staršom príspevku, ktorú som doplnila o ružový tieň z paletky L´oreal Paris Color Riche Les Ombres v odtieni S3 - Disco Smoking. Na perách mám rúž L´ORÉAL Collection Exclusive v odtieni Natasha.
Nedávno sme si spravili také alternatívne palacinky na slano. Boli z tekvicovej múky, ovsenej múky, pšeničnej múky, z vajíčok, bez mlieka a s konopným proteínom. Dali sme na ne údený syr a medvedí cesnak. Chutili zaujímavo, ale inak celkom dobre. Ja som si ich potrela tradičným maslom, aby neboli úplne suché a to sa na nich krásne topilo.
V Elephant Diner som si dala americké palacinky. Pamätám si, ako si ich raz dala kamarátka asi tak 2 až 3 roky dozadu, tesne potom čo zjedla hamburger a ledva ich do seba dostala. Pamätala som si ich väčšie a keď som pozrela staršiu fotku, tak ich ozaj robili kedysi o niečo väčšie. Prekvapilo ma to, ale inak boli chutné a ľahké.
Pizzéria AB je takou mojou láskou zo strednej školy, ktorá pretrvala do súčasnosti. Hlavne mám slabosť pre ich pizzu Deluxe. Dúfam, že som jej názov neskomolila. Mala som asi 17 rokov, keď som túto pizzu jedla prvýkrát a stále je mojou najobľúbenejšou pizzou. Na tejto pizzi je kuracie mäso, niva, kukurica, paprika, paradajky a hríby. Pre mňa je to úplne ideálna kombinácia.
U každej ženy sa PMS prejavuje trošku inak. Niekto je nervózny, niekto upratuje a niekto má vtedy proste 8 žalúdkov ako Alf (môj prípad). Zjesť polku pizze a dať si potom oreo zákusok s ľadovou kávou - to je také moje. Aj keď tá ľadová káva seriózne prekonala moje očakávania a ten zákusok bol samá čokoláda. Môj glykemický index vystrelil na maximum, ale stálo to za to.
Nedávno som zobrala mamu prvýkrát do cukrárne Wagner. Ja som si dala banánovo-čokoládovú tortu a mama si vybrala panna cottu. K zákusku mi už tak automaticky patrí aj káva a my sme si dali café latte. Mame sa tu páčilo a ja sem rada chodím, či už kvôli dobrej obsluhe, príjemnému prostrediu alebo aj kvôli výberu zákuskov.

Teraz som vám možno spravila tými poslednými fotkami chúťky, ale verím, že mi to odpustíte. Máte radšej sladké alebo slané? Objednávate si tiež väčšinou k zákusku aj kávu? :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára