utorok 24. apríla 2018

Spotrebované a vyradené produkty za február a marec 2018

Tak vás vítam po dlhšom čase pri príspevku o spotrebovaných a vyradených produktoch. Posledných pár týždňov bolo pre mňa pomerne hektických, keďže som dopisovala záverečnú prácu. 
Približne po mesiaci používania vyraďujem hubku na umývanie tvári, ktorú som dostala ešte v decembrovom U - BOXE. Je od neznámej značky a zdá sa mi, že bola vyrobená v Číne. Pri umývaní tváre zmäkla a bola príjemná. Micelárnu vodu O´HERBAL som už spomínala vo februárovom príspevku. Aj keď ju používala hlavne moja mama, tak som ju párkrát vyskúšala aj ja a nemám jej čo vytknúť. Príjemne vonia a nedráždi, a čo je hlavné nezhoršuje stav pleti.

Spotrebovala som aj parfumovanú vodu Katy Perry Killer Queen, ktorá patrí presne do môjho typu vôní. Má krásne balenie. Hlavu vône tvorí bergamot, slivka a lesné plody. V srdci vône zacítite karafiát, plumériu a jazmín. V základe vône sa nachádza drevo, pačuli a pralinka. Vypotrebovala som aj lesk na vlasy v spreji od Avon Advance Techniques. Uhládzal vlasy a príjemne ich prevoňal. V súčasnosti ho už v tomto balení nezoženiete. Môžete ho aplikovať namiesto stylingového prípravku.
Pokiaľ si niekedy kúpite na bradavice Kolodium forte od Phyteneo, tak vám odporúčam používať ho fakt pravidelne. V momente, ako ho otvoríte a zabudnete na ne neho, tak vám môže vyschnúť, ako sa to stalo naposledy mne. Používa sa 2x denne. Bradavice sa vplyvom jeho pôsobenia ozaj menia a preto treba byť trpezliví, pokiaľ sa ich chcete zbaviť a odporúčam si ponechať návod na použitie.
Konečne prišiel niekto s intímnymi obrúskami za normálnu cenu a je to práve značka Jessa, ktorá patrí do drogérie dm. Plnia si svoju funkciu rovnako dobre ako drahšie obrúsky iných značiek.

Od kamarátky som dostala dve cestovné balenia produktov, ktoré sú na tejto fotke. Jedno z nich je telové mlieko od Kiehl´s Creme de Corps, ktoré je neparfumované. Obsahuje beta-karotén, kakaové maslo, sezamový olej a skvalén. Odličovacie mlieko Estée Lauder bol druhým produktom, ktorý som dostala a vonia celkom výrazne, ale inak je pri odličovaní príjemné. Zo spevňujúceho telového mlieka CELLU BREAK 5D od Avon sa stáva už taká moja stálica a spomínala som ho aj v inom príspevku.
Po nejakej dobe som znovu siahla po jarischovej vode od značky VULM, ale zistila som, že už ani tá nie je v mojom prípade všemocná, takže sme s kozmetičkou skúsili niečo iné. Expresný odličovač s nevädzou na oči od Yves Rocher som spomínala už v staršom príspevku. Krém na ruky Douglas Cotton Candy bol pribalený k jednému časopisu a voňal ozaj cukríkovo. Konzistencia bola skôr redšia a rýchlo sa vstrebával. Gulôčkový deo antiperspirant Light Bloom od Avon pokožku podpazušia nedráždi, ale poteniu určite nezabráni.

Denný krém Oriflame proti pigmentovým škvrnám Optimals Even Out so SPF 20 používa moja mama a nemala ho prvýkrát. Krásne rozjasní pleť a redukuje výskyt pigmentových škvŕn. Lak na extra silnú fixáciu SUPREME HOLD od Oriflame som mala v cestovnom balení, ale aj tak mi vydržal dlho, keďže ja lak na vlasy používam skôr sporadicky. Krém na ruky Golden Edition Oriflame má 30 ml balenie. Svojou veľkosťou je ideálny do kabelky. Obsahuje glycerín, jojobový olej a vitamín E. Vôňa je príjemná, ale nie je ničím výnimočná.
Na tejto fotke začnem klasicky zľava praskajúcim zlatým lakom na nechty od značky Lm, ktorý som kúpila v čínskom obchode už dávnejšie. Stál ma možno 1 €, ale svoj účel splnil. Len mal celkom výrazný chemický zápach.  Peny do kúpeľa od Avon majú u nás doma celkom úspech. Dobre penia a krásne voňajú. Inak to nebolo ani v kombinácií čokoláda a pomaranč. Balea krémový antitranspirant bol šetrný na podpazušie a mal veľmi jemnú vôňu. Zaujal ma jeho zvláštny názov. Dozvedela som sa o ňom, že neobsahuje alkohol a chráni pred zápachom. Z mojej skúsenosti viem, že pred potom vás neochráni.

Pleťový olej Love Nature Oriflame s výťažkom ruže som spočiatku používala ja a potom moja mama, ktorej sa páčilo, pokiaľ som jej s týmto olejom robila masáž tváre. Ozaj krásne voňal. Používa sa na večer, keďže ráno by sa vám nevstrebal. Pílingový sprchovací gél Oriflame s vôňou a so zrniečkami z kiwi už v súčasnosti nezoženiete. Bol skutočne zaujímavý a tieto ovocné pílingy mám celkom rada. Sprchovací gél Verbena L´OCCITANE som dostala od priateľa ako darček a voňal krásne sviežo - citrusovo. Dá sa použiť aj ako pena do kúpeľa.
Intímne obrúsky LACTACYD si kupujem v lekárni Dr.Max a vyhovujú mi. Sú trošku drahšie, ale svoj účel spĺňajú. Mydlo značky Very Berry  s esenciami moruše a cédrového dreva máme momentálne na umývadle v mydelničke. Vonia krásne po ovocí. Pred Silvestrom som si kúpila hydratačné čistiace obrúsky Balea, avšak omylom som vybrala obrúsky určené na zrelú pleť. Nemala som s nimi problémy, aj keď radšej mám dvojkrokovú odličovaciu starostlivosť. Na cestovanie sú obrúsky praktické, ale nemyslím si, že odličujú až tak dôkladne.

 Antibakteriálny gél na ruky Lilien Aloe Vera je cenovo dostupný. Nosila som ho stále v kabelke a na rýchlu dezinfekciu rúk mi úplne stačil. Očný tieň od Catrice v odtieni 080 Please Gold The Line vyraďujem zo zbierky, lebo sa rozpadol obal a neviem potom tieň prenášať so sebou, keď cestujem preč. Má zlatú farbu s farebnými trblietkami. Bol fakt krásny.  
Brezový šampón DiXi používali hlavne moji rodičia. Ja som po ňom siahla len párkrát a vlasy určite nezaťaží. Telové mlieko alverde s levanduľou a olivou bolo len limitovanou edíciou. Ak máte radi levanduľu, tak toto mlieko by bolo niečo pre vás. Naladí vás na spánok. Krém na ruky indulona v modrom obale už je takou klasikou, pokiaľ máte veľmi suché ruky alebo chodidlá, tak je to ten správny produkt.

Odličovacia voda bebe MORE s jazmínom nebola samostatne až tak dobrá, ale keď som ju používala s čistiacim mliekom od Mary Kay, tak už mi potom sedela lepšie.  Zubná pasta Optifresh Oriflame poskytuje zubom 12 hodinovú ochranu proti povlaku, zubnému kazu a kameňu. Obsahuje fluorid a má mätovú príchuť. Zubná pasta je celkom fajn.
Čistiaci krém TimeWise od Mary Kay a výživný krém s intenzívnym hydratačným účinkom TimeWise som spomínala už v príspevku "Ako sa starám o pleť." Belakne krém som dostala na predpis od kožnej lekárky, aby som sa zbavila akné a fľakov po ňom.Určité obdobie mi to pomáhala a neskôr už ani nie. Sérum Skin UP som spomínala ešte v januári, lebo bolo súčasťou decembrového U - BOXU. Sérum bolo veľmi príjemné na tvári a nedráždilo. Malo neutrálnu parfemáciu. Pleť po jeho nanesení bola hydratovaná a rozjasnená.

 Regeneračný krém na ruky s extraktom z Aloe Vera tianDe hydratuje pokožku rúk a predchádza lúpaniu kože.  Vôňa tohto krému na ruky mi bola povedomá. Inak bol tento krém, čo sa týka hydratácie skôr taký priemer. Prečistujúci píling a maska Pure Skin Oriflame sú osviežujúce a čistia do hĺbky. Používajú sa 1 až 2x týždenne. Kúpila som si ich už viackrát a tieto sáčky vám vydržia aj 2 až 3 aplikácie. V prípade, že máte zmiešanú až mastnú pleť, tak vám ich môžem odporučiť.
Vyskúšala som aj vzorku zo šampónu z Mŕtveho mora od Manufaktúry, ktorý má jemnú neutrálnu vôňu. Z toho jedného použitia neviem až tak posúdiť, aký by tento šampón bol, ale je určený na citlivú pokožku hlavy. Očný krém proti starnutiu TimeWise Mary Kay som spomínala už v staršom príspevku. Zdôrazním iba, že krém sa správne aplikuje iba pod spodnú časť oka. Kiehl´s Ultra Facial Cream dodáva pleti 24 hodinovú hydratáciu. Po chemickom pílingu som mala veľmi suchú pleť a vtedy mi tento výživný krém dobre padol.

Nedávno som si kúpila hydratačnú masku z Kauflandu od ich značky K-Classic, ktorá obsahuje pantenol, aloe vera a mandľový olej. Skladala sa z dvoch sáčkov a každý z nich vám vystačí aj na dve použitia. Toto dvojbalenie masky ma vyšlo na 0,30 € a na pleti bola maska celkom príjemná. Balzam na pery s bambuckým maslom bielym čajom a citrusom od Mary Kay patrí medzi najlepšie balzamy na pery, čo som mala. Uvedomujem si,že nie je lacný, ale v kombinácií s cukrovým pílingom zo sady Saténové pery je šikovný pomocník. A aby som nezabudla vonia ozaj krásne.
Luxusný lesk na pery č. 11 od Dermacol som mala celkom rada. Bol v krásnej bronzovo-ružovo metalickej farbe. V súčasnosti sa už nevyrába. Tekutá atramentová očná linka liquid ink od Essence bola pre mňa krok vedľa. Nekreslilo sa mi s ňou dobre a navyše ma z nej štípali oči, takže si ju už určite nekúpim. Navyše si mi zdeformoval aplikátor, takže už som to s ňou vzdala.

Gélová očná linka Maybelline v odtieni Intense Black  Má dobrú výdrž, ale ako náhle ju načnete, tak ju treba používať. Inak vám vyschne, ako sa to stalo mne už 2x. Vyraďujem zo zbierky aj lesk na pery od miss sporty v odtieni 168 The Miss, ktorý je ideálny na denné nosenie alebo na kombinovanie s rúžmi v nude odtieňoch. Špirála Supercurler od Rimmel ma spočiatku neočarila, kým bola nová. Keď trocha vyschla, tak už mi sedela viac.
Duo očné tiene alverde v strieborno - tmavošedej kombinácií vyraďujem, lebo sú už určite po exspirácií. Sú perleťové a tmavší tieň je o niečo viac pigmentovaný v porovnaní so svetlejším. Rúž na pery L´Oréal v odtieni J.Lo z kolekcie Pure Red je v krásnom červenom matnom odtieni. Na perách je taký zamatový. Je to ozaj škoda, že išlo len o limitku. Z limitovanej edície bol aj ďalší rúž od L´Oréal v odtieni J.Lo Nude, ktorý bol veľmi príjemný na perách. Síce nemal až tak dlhý výdrž ako predošlý rúž v červenom odtieni, i tak je priam ideálny na denné nosenie.

Rúž na pery Colour Elixir Max Factor v odtieni English Rose 510 pery hydratuje. Je v krásnom koralovo - ružovom odtieni so strieborným leskom. Na perách je veľmi príjemný. Môžem ho len odporučiť. Ďalším vyradeným rúžom je Rimmel Lasting Finish v odtieni 262 Burning Desire, ktorý je v červeno - oranžovo metalickom odtieni. Rúž má hutnejšiu konzistenciu, ale aj keď má byť dlhotrvajúci, tak sa odtláča. Očné tiene Manhattan v odtieni Lila už sa u nás nedajú zohnať a táto značka už nie je u nás moc dostupná ani v e-shopoch. Tiene sú pigmentované dobre a sú perleťové. Posledným produktom, ktorý som vyradila je rúž The ONE Power Shine Oriflame v odtieni Lustrous Nude, ktorý pery oživí v šampanskom zlatom odtieni. Krásne vonia a pery hydratuje.

Dúfam, že som vás týmto príspevkom príliš nenudila. Zaujímalo by ma, zvyknete si robiť na jar poriadky v kozmetike? či si kozmetiku triedite pravidelne ako ja?

Prajem vám pekný zvyšok týždňa! :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára