pondelok 30. apríla 2018

Moje prvé dojmy z chemického pílingu

Viem, že som to už spomínala aj v iných príspevkoch, kde som písala o mojej pleti - do 22ky som mala pleť ako detskú prdelku - jemnú a raz za čas sa mi síce vyhodila nejaká vyrážka, ale nebolo to nič strašné. Nepotrebovala som kozmetičku a ani špeciálnu kozmetiku Inak som si vystačila s lacnou kozmetikou, či už z drogérie alebo z katalógu. Avšak pred tými 6 rokmi sa niečo zmenilo. Mohol to byť stres z písania záverečnej práce alebo z toho, že otec prišiel o prácu. Začala som sa vyhadzovať častejšie a vyrážky boli podkožné. Bola som zvyknutá vyrážky si vytláčať, čo len celú situáciu zhoršovalo. Pripravte sa, že nasledujúce fotky nebudú vôbec pekné a zobrazujú, ako sa moja pleť menila po chemickom pílingu. 
v deň aplikácie chemického pílingu
Za tých 6 rokov som spozorovala lepšie a horšie stavy mojej pleti. Nedávno mi bol ponúknutý chemický píling, tak som túto možnosť prijala a išla do toho. Chemický píling by mal pleť omladiť, poradí si s pigmentovými škvrnami alebo s jazvami po akné. A ja som som chcela riešiť hlavne jazvy po akné. Keď si začnete čítať rôzne fóra a diskusie venované chemickému pílingu, tak sa stretnete s rôznymi názormi. Väčšinou si ho ľudia chvália, ale treba sa pripraviť na to, že týždeň sa budete zvliekať z kože ako had (samozrejme iba v prenesenom význame). Ja som si nevedela predstaviť, ako to zvládnem v práci, keď denne prichádzam do kontaktu s veľkým množstvom ľudí. Pomáhala som si BB krémom od Oriflame., ktorá má aj SPF 30, aby to šúpanie nebolo až tak vidieť.

Bola som upozornená, že už pri pôsobení môžem cítiť trochu pálenie, ale práve že mne to prehrievanie tváre bolo príjemné. Asi sme v tomto každý individuálny. Vytláčanie vyrážok mi určite vadí viac ako toto a nemala by som problém to podstúpiť znova. Po pílingu som mala tvár ošetrenú špeciálnym krémom, preto vyzerám tak trochu ako mechanický pomaranč.
po prvom dni od aplikácie
Prvý deň po aplikácií nebola na tvári ani známka po olupovaní pokožky, tak som rátala s tým, že to možno príde až na ďalší deň.
druhý deň
Ako môžte vidieť začalo to až na druhý deň. Prvé sa vraj olupujú miesta, kde je koža najviac "chorá." Čo pre mňa bola brada a okolie pier. Až tie ďalšie dni sa začalo olupovať aj čelo a líca. Podkožné vyrážky postupne ustúpili. Bola som upozornená, že sa môžem ešte vyhádzať, lebo píling môže vytiahnuť ešte zápaly, ktoré boli v koži. Takže áno nejaké menšie vyrážky ešte prišli, ale už to nebolo nič strašné.
po 15 dňoch od aplikácie
Určite budem chodiť ešte na hĺbkové čistenie pleti, aby som tú pleť postupne dala do poriadku. Ja tam vidím určitý rozdiel. Pleť na čele, lícach, nose a nad perou je farebne jednotnejšia. Jazvy na brade sú o niečo jemnejšie a verím, že časom sa ich nejako zbavím. Veľmi dôležité je, že ako náhle sa po tomto pílingu začnete olupovať, tak si nesmiete sami strhávať kožu, aby ste si nezaniesli nejakú infekciu. Toto ošetrenie sa neodporúča vykonávať v období, kedy pokožka môže byť vystavená intenzívnemu slnečnému žiareniu. Pleť som v tomto období čistila iba s Jarischovou vodou a miesto krému som používala nemastný hydratačný gél Mary Kay

Za seba by som vám toto ošetrenie odporúčala, ale dajte si ho spraviť u niekoho, kto má dobré referencie alebo komu veríte.

Počuli ste už chemickom pílingu? podstúpili by ste ho?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára