štvrtok 11. januára 2018

Môj decembrový U - BOX

Po dlhej dobe som sa odhodlala kúpiť môj druhý U - BOX. Tentokrát som sa nechala zlákať tým, že v boxe bolo až 17 produktov. Avšak najviac som bola zvedavá na tekutý rúž od Kylie Cosmetics.
 Páčil sa mi papier, v ktorom mi prišiel boxík zabalený a ani krabička nebola taká ťažká, ako som očakávala.
Prvý dojem po rozbalení bol, že "wau." Do oka mi udrel výrazný "statement" náhrdelník a ja som sa s napätím pustila do skúmania zvyšného obsahu. 
Skúsim vám stručne priblížiť, čo všetko som v boxe našla. Začnem zhora zľava žltými hubkami, ktoré budú pravdepodobne slúžiť na umývanie tváre. Na produkte nebol žiadny návod na použitie, takže len tipujem, keďže podobné hubky na tvár má aj Oriflame. Vedľa hubiek sa nachádza aj zubná pasta od Vademecum Homéophytol, ktorú som zatiaľ nemala, ale som na ňu zvedavá. Čistiacu vodu na oči a tvár bebe More som už stihla vyskúšať, ale po pravde mi moc nesadla. Dráždila mi pleť aj oči. Deosprej Fa FRESH & dry zelený čaj som darovala mamine, keďže sa jej momentálne minul jej antiperspirant.

Dostávam sa už k spomínanému tekutému rúžu od Kylie Cosmetics v odtieni 05. Krásne vonia a rýchlo zasychá. Nie som si však istá, či ide ozaj o originál alebo len vydarenú napodobneninu. Čo ma viedlo k tomuto podozreniu? Už pri prvom boxe som po nejakej dobe nadobudla podozrenie, že púder od MAC nie je pravý, keďže z ničoho nič vypadol vrchný plast z obalu a s týmto istým problémom sa stretla ešte jedna baba na cudzom blogu. Ďalej som v boxe našla sklenený pilník, ktorý sa určite zíde. Najviac mi však padol do oka už spomínaný "statement" náhrdelník od Sy fashion.
Potešila som aj tmavofialovým perleťovým očným tieňom od značky mels v odtieni 11, ktoré sú ozaj dobre pigmentované a použila som ich na spodnej fotke. Od tej istej značky som dostala aj lícenku v čokoládovom odtieni č. 08, ktorá farbou skôr pripomína bronzer  a teší ma najmä to, že je matná. Podľa mňa by sa dala využiť aj do ohybu oka a pre niekoho tmavšieho aj na kontúrovanie. Keďže odtieň tejto lícenky podľa mňa nejde do oranžova, ale ozaj skôr pripomína čokoládu. Taktiež aj táto lícenka je dobre pigmentovaná. Vedľa tieňu sa nachádza ampulka HAIR PRO-TOX od značky Kallos, ktorá má 10 ml. Obsahuje keratín, kolagén a kyselinu hyalurónovú. Tento produkt obnovuje a regeneruje vlasy. Môžte ho oplachovať, ale aj nemusíte, pokiaľ ho použijete ako vlasové sérum. Stačí naniesť fakt trocha, čiže ampulka je na viac použití. 

Značka Skin UP je pre mňa neznáma, ale našla som si od nej FACE CARE sérum, ktoré obsahuje kyselinu hyaloronovú, ceramidový komplex a iné zaujímavé zložky. Na to, že ide o poľskú značku, tak produkt má pekné balenie a určite ho chcem otestovať na sebe aj na mame. Je určený pre všetky typy pleti. Pôsobí proti vráskam a spevňuje pleť. Sprchovací krém s extraktom z ruží od Kallos Spa mi vonia krásne po ružiach. Našla som si aj skosený štetec od e.l.f, ktorý sa dá využiť na obočie alebo vykreslenie liniek. Ďalej tu mám čiernu výplň, ktorá sa asi používa, keď si chcete vyčesať vlasy do chvostu na dodanie objemu. Dostala som aj menšiu sadu na manikúru. Posledným produktom, ktorý som si našla v boxe bol tekutý rozjasňovač BORN TO GLOW od NYX v odtieni SUN GODDESS, ktorý má v súčasnosti iný obal. Je celkom dosť bronzový a obsahuje dosť trblietok. Ja by som ho asi používala samostatne namiesto bronzeru, keďže ako rozjasňovač by bol na mňa celkom výrazný, ale pre niekoho tmavšieho by to bolo asi akurát.
S obsahom boxu som celkom spokojná. Myslím, že tentokrát bol výber produktov ešte lepší ako pri mojom prvom boxe od U - BOX. 

Zaujal vás obsah boxu? Objednali by ste si ho?




0 komentárov:

Zverejnenie komentára