sobota 30. decembra 2017

Decembrové objavy a inšpirácie

Pripravila som si pre vás ešte posledný tohtoročný príspevok. Možno sa vám bude zdať podobný ako predošlé dva príspevky, avšak tento príspevok sa týka iba decembra, ale nie je zameraný na Vianoce a ani na vianočné darčeky. 


V potravinách, čo mám pri práci som si kúpila telové mlieko od značky KALLOS. Bolo lacné a podľa cenovky som si myslela, že bude s pomarančovou vôňou. Avšak v obchode sa sekli, lebo vôbec tak nevonia a nemá to ani uvedené v popise. Vôňa sa mi zdá jemná a neutrálna. Od tety som dostala pár vecí z dekoratívnej kozmetiky, ktoré jej odtieňmi nesadli. Mám tu napr. metalické tiene značky trend IT UP v zeleno - mentolovom odtieni 060. Majú praktické zatváranie - stačí vrchnák iba našróbovať. Tiene sú dobre pigmentované. Stihla som ich raz vyskúšať a s výsledkom som bola spokojná.

Ďalej tu mám perleťový očný tieň v ceruzke od miss sporty v ružovom odtieni 170 Strawberry Coulis, ktorý ja očiach veľmi jemný. Po jeho rozotrení vidíte skôr už len perleť ako samotnú farbu. Na pery tu mám rúž Color Trend od Avonu v oranžovom odtieni s názvom Tangerine Dream ,ktorý je pigmentovaný celkom dobre, čo ma vzhľadom na jeho cenu príjemne prekvapilo. Jeho nedostatkom je, že sa odtláča. Posledným produktom od mojej tety je kontúrovacia ceruzka na pery True tiež z Avonu v odtieni Nude, ktorá je dobre pigmentovaná a určite sa mi bude hodiť k nude rúžom v mojej zbierke.


Ručne vyrobené mydlo ruža od výrobcu Bohemia Cosmetics som dostala spolu so sovičkou od kamarátky ako mikulášsky darček. Mydlo je síce menšie veľkosťou, ale krásne intenzívne vonia aj cez obal a nesmiem zabudnúť aj na to, že je pekne zabalené.


Veľakrát som šla okolo Schokocafe Maximilián v Starom Meste a v duchu si priala túto kaviareň raz navštíviť. Po prvej návšteve sú moje dojmy zmiešané. Čokoládu by som si najskôr už znovu nedala. Zhodli sme s priateľmi, že chutila ako uvarená z prášku alebo ako puding. Čo však určite môžem odporučiť je čokoládovo-karamelová torta. Chutí takmer božsky, ale 1 kúsok stojí 3,9 €. Priestory sú pekné, ale aj podľa ostatných recenzii, čo som čítala, tak táto kaviareň je skôr pre turistov.


Nejakú dobu som mala vytipovaný aj Kitchinn a keď sme raz s priateľom šli okolo, tak sme tam zašli. Vybrali sme si domáci burger s hranolkami a tatárskou omáčkou, ktoré nám chutili. Jediné, čo možno hamburgeru chýbalo je nejaká výraznejšia omáčka.


Na záver môjho príspevku tu pre vás mám jedno líčenie. Viem, že jeho prevedenie nie je dokonalé. Chcela som vám len ukázať, že aj matná oranžová linka môže byť nositeľná a hlavne, keď ju skombinujete s hnedými tieňmi. Pokiaľ máte modré oči, tak vám kombinácia už spomínaných farieb vytiahne do popredia farbu očí. Na orámovanie očí som použila oranžovú matnú ceruzku na oči Jumbo v odtieni  Coquelicot od Yves Rocher a očné tiene som použila z paletky od Makeup Revolution Fortune favours the brave. Na pery som aplikovala mini balzam v tyčinke essence 02 little miss rosie a lesk na pery miss sporty v odtieni 168 The Miss.

Rada by som vám popriala veselého Silvestra a šťastný nový rok!
Chystáte sa aj niekam na Silvestra? či radšej Silvestra strávite v pohodlí domova?


0 komentárov:

Zverejnenie komentára