utorok 28. novembra 2017

Testovanie hydratačnej gélovej masky TimeWise s regeneračným účinkom od Mary Kay

Nie je to tak dávno, čo som na tomto blogu písala o hĺbkovo čistiacej maske s aktívnym uhlím od Mary Kay. Tentokrát sa v tomto príspevku zameriam, ale na iný typ pleťovej masky od tejto značky a to konkrétne na hydratačnú gélovú masku s regeneračným účinkom. Uff, to je ale dlhý názov! Táto maska si minulý týždeň získala moju pozornosť. Myslím, že je ideálne, pokiaľ okrem čistiacej masky máte v kozmetickej výbave aj nejakú hydratačnú masku. Pretože hydratačný maska sa hodí každému typu pleti a každej vekovej skupine. Tak ako aj suchá pleť potrebuje hydratáciu, takisto ju potrebuje aj pleť zmiešaná a problematická.


Túto masku zvyknem používať ja aj moja mama. Masku prezývajú aj maska pre lenivých. Po aplikácií ju necháte približne 10 minút pôsobiť a potom ju zmyjete. V prípade, že ju chcete nechať pôsobiť cez noc, tak si ju aplikujete krátko pred spaním a nemusíte ju ani oplachovať. Do rána sa vám určite vsiakne celá. Maska má totiž číre gélové zloženie a dobre sa vstrebáva. Zvyknem ju používať aj na multimasking. Vtedy aplikujem čistiacu masku na problematické časti tváre a na suchšie časti tváre zas nanesiem hydratačnú masku.



Pri mojej nedávnej skúsenosti ma táto maska celkom prekvapila. Naniesla som ju a chcela som počkať 10 minút, aby som ju potom mohla zmyť alebo zotrieť. O pár minút neskôr som sa dotkla pleti a tá bola úplne suchá. Moja pleť vstrebala do 5 minút celú masku. Na tvári nezostal ani len jemný film. Moje skúsenosti pri podobných maskách iných značiek sú také, že väčšinou zostane jemná vrstva, ktorú zmyjete alebo zotriete. V tomto prípade však moja pleť stiahla všetko a ja som nemala ani čo umývať. Usúdila som, že evidentne bola moja pleť v ten večer dehydratovaná a vzala si len to, čo jej chýbalo.

maska má číre gélové zloženie

Pleťová maska nedráždila ani mňa a ani moju mamu. Aj samotný výrobca uvádza, že je vhodná aj na citlivú pleť. Maska je nemastná, neparfumovaná a neupcháva póry. Pri jej aplikácií sa vyhnite okoliu očí a úst. Odporúča sa používať 2 - 3x týždenne.  Maska obsahuje tieto kľúčové zložky - vitamín E, výťažok z bobulí palmy acai, vitamín B3, glycerín, výťažok zo semien gaštanu, skvalen a zmes prírodných látok.

zloženie masky
Ja som si túto pleťovú masku celkom obľúbila a môžem ju len odporúčať. Je pravdepodobné, že v budúcnosti si ju objednám znovu. Jediná nevýhoda masky je trochu vyššia cena. Stojí 31 € a balenie má 85 g. Zároveň si však myslím, že balenie je dostatočne veľké, aby vám vydržalo minimálne polroka.

Používate hydratačné pleťové masky? Počuli ste už o tejto hydratačnej maske od Mary Kay?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára