nedeľa 19. novembra 2017

5 tipov na kozmetické a nekozmetické adventné kalendáre



Myslím, že nastal čas, kedy je fajn sa popozerať po nejakých vianočných darčekoch, či už pre blízkych alebo aj pre seba. Nápad na tento článok mi dala kamarátka a ja som túto výzvu prijala.  Veľa značiek si na vianočné obdobie pripravilo nielen rôzne balíčky, ale aj adventné kalendáre, ktoré sú naplnené kozmetikou alebo inými drobnosťami. V tomto príspevku by som rada venovala iba adventným kalendárom a spravila som pre vás taký menší výber.
 Adventak 2017 produktovka resized
 Môj prvý tip je adventný kalendár od značky Mixit, ktorý obsahuje rôzne zdravé maškrty. Môžte tu nájsť napr. bobule v ryži do vrecka, chrumkavý lesný mix, čokoládový mix do vrecka a iné dobroty.
 
Makeup Revolution si pripravil pre tohtoročné Vianoce sadu dekoratívnej kozmetiky Vianočný stromček. Sada obsahuje 25 produktov v plnej veľkosti. Cena za túto sadu je 117,40 €. Ja mám doma pár produktov od tejto značky a som s nimi spokojná, čiže si myslím, že kúpou tohto adventného kalendáru nešliapnete vedľa.

http://www.hairbeauty.sk/typo3temp/pics/1aa685b765.jpg
Adventný kalendár si na tento rok pripravila aj NIVEA. Zakúpiť si ho môžete v sieti dm drogerie markt alebo ho môžte vyhrať na oficiálnej stránke tejto značky. Myslím, že tento kalendár stojí do 30 €.
 http://yankeevone.sk/image/cache/produkty%20/NOVINKY%20Q42017/christmas-advent-wreath-2017-p159158-9660_medium-800x800.jpg
 Podarilo sa mi nájsť ďalší nekozmetický adventný kalendár. Tento je od značky Yankee Candle. V jednom balení je 12 ks sviečok. Toto by bol vhodný darček pre milovníkov sviečok.
Dva adventné kalendáre si tento rok pripravil aj L´OCCITANE. Ten menší a lacnejší je momentálne vypredaný. Na fotke sa nachádza prémiový adventný kalendár, ktorý obsahuje výber miniatúr prémiových výrobkov. Stojí 99 €. Ak máte radi provensálsku kozmetiku, tak toto je možnosť ako vyskúšať, čo najviac produktov od tejto značky.

Priznám sa, že tých adventných kalendárov som videla na iných blogoch aj viac, ale nechcem kopírovať cudzie príspevky. Tak som vám sem dala iba zopár kalendárov, o ktorých som vedela a ktoré som si našla sama. Tieto ma osobne zaujali najviac. Pokiaľ by ste chceli nejaký príspevok aj o kozmetických balíčkoch pre inšpiráciu na vianočné darčeky, tak mi dajte vedieť do komentárov.

Jediný adventný kalendár, aký som doposiaľ mala bol plný čokolády, ale veru by ma potešil hociktorý z týchto piatich.

Ktorý adventný kalendár zaujal najviac vás? :)













0 komentárov:

Zverejnenie komentára