štvrtok 12. októbra 2017

Spotrebované a vyradené produkty za august a september 2017

Po dvoch mesiacoch som tu znovu s príspevkom o spotrebovaných a vyradených kozmetických produktoch. Posledné dva týždne som sa snažila už toľko nemíňať a nevyraďovať. Otec mi vyhodil prázdny obal zo šampónu Macadamia Oil Extract, ktorý som teda nestihla pre tento príspevok ani odfotiť. Vydržal mi dlho a myslím, že by bol ideálnejší na zimu. Šampón je sfarbením biely krémový a myslím, že bude skôr vhodný pre suché a poškodené vlasy. Nebol zlý, ale zatiaľ nemám potrebu si ho kupovať znova a odvtedy som ho v obchode už ani nevidela.
Myslím, že už je to nejakú dobu, čo Indulona zmenila obaly svojich produktov. Ja tu mám ešte v staršom obale krém na ruky Hand protection. Ja tieto Indulona krémy používam rada na nohy, ruky alebo lakte. Sú hustejšie a mastnejšie. Majú svoju typickú výraznú vôňu. Opaľovací krém Sun Zone SPF 30 od Oriflame sme po roku vyradili, lebo opaľováky by ste nemali používať dlhšie ako rok, potom už vraj nechránia pred slnkom. Krém je určený na tvár aj telo. Obsahuje olej zo slnečnicových semien. Odličovač očí od Mary Kay som mala už druhýkrát a očný make-up odličuje jedna radosť. Pred použitím je nutné obsah fľaštičky pretrepať,aby sa dvojfázové zloženie spojilo.

Sprchovací gél Rooibos a Bio-Kurkuma od alverde mal krásnu čajovo-korenistú vôňu. Škoda, že ide len o limitovanú edíciu. S kozmetikou alverde mám zatiaľ len dobré skúsenosti a teraz som bola tiež spokojná. Holiaca pena Balea kokos a melón voňala krásne letno. A stála ma asi do 2 €. Vyživujúci krém na ruky a telo Milk & Honey Gold od Oriflame patrí medzi obľúbené telové krémy mojej mamy. Dobre sa rozotiera, nie je príliš hustý. Má výraznú vôňu. Balenie má 250 ml. Kolekcia MILK & HONEY GOLD patrí medzi dlhoročné kolekcie, ktorá sa v Oriflame stále tešia obľube.
Minula som tiež umývaciu emulziu na intímnu hygienu od Jessa, ktorá nedráždila a zakúpila som ju v dm drogérii. Je to asi najlacnejšia intímna emulzia, akú som doposiaľ mala, ale som s ňou spokojná. Ochranný krém na ruky SoftCaress od Oriflame bol v 150 ml balení. Obsahuje makadamiový olej. Má príjemný vôňu a rýchlo sa vstrebáva. Mal by mať výrazný hydratačný účinok na ochranu suchej pokožky rúk, čo som však ja nespozorovala. Kondicionér na vlasy hruška a vanilka z Avonu v súčasnosti už nezakúpite. Bola to zimná limitka ešte z predminulého roku.  Osvedčil sa mi viac bez šampónu z tejto kolekcie, ako keď som ich používala navzájom, čo je trochu zvláštne. Možno by to bolo iné, keby som ich používala v zime a nie v lete.

Minerálny púdrový mejkap Mary Kay v odtieni Ivory 2, ktorý by som ja zjednodušene nazvala "minerálny púder." Dobre kryje, ale mne by lepšie sedel vo svetlejšom odtieni. Na zafixovanie mejkapu je fajn a nezvýrazňuje až tak suché miesta. Vysoko regeneračná starostlivosť Riche Créme od Yves Rocher je takým kultovým produktom tejto značky. Môže sa použiť ráno aj večer. Je určená pre vekovú kategóriu nad 50 rokov. Téglik má 75 ml. Toto je krém, ktorý používa moja mama a nedá na neho dopustiť ani jej kolegyňa. Skúšala som ho tiež, keď som mala veľmi suchú pleť a ráno som bola v dobrom prekvapená. Pleť sa mi zregenerovala. Asi tým, že obsahuje 31 rastlinných olejov. Limitovanou edíciou bol taktiež telový krém alverde bio marhuľa a bio chia, ktorý je určený pre suchú pokožku. Voňal ako marhuľový jogurt. Dobre sa vstrebával a rozotieral. Pokožku ozaj zanechával hydratovanú.
Čistič štetcov ebelin je aj po troch rokoch zatiaľ jediným sprejovým čističom v našich drogériách, čo je celkom aj škoda. Sprejové čističe a mydlá na štetce sú stále skôr dostupné na eshopoch alebo v kamenných predajniach konkrétnych značiek. Výhoda tohto čističa je, že čistí štetce expresne rýchlo, avšak i tak je dobré štetce aspoň 1x do mesiaca vyčištiť šampónom alebo mydlom na štetce. Inak sa mi zdá, že sa mi celkom rýchlo míňa. Suchý šampón taft od Schwarzkopf má síce priaznivú cenu a praktické cestovné balenie. Avšak prišla som na to, že poznám aj lepšie suché šampóny. U priateľa doma máme suchý šampón od Aussie a ten je lepší. Parfumová voda Precious od Oriflame sa už nevyrába. Patrí však podľa mňa k tým najvýraznejším voňavkám, ktoré v Oriflame boli. V recenziách si to celkom odskákala, keďže niektorým smrdela, ale mne zas voňala. Je pravda, že ide o ťažkú a výraznú vôňu. Je to však vôňa, na ktorú treba dozrieť a netreba jej dávať zbytočne veľa. Určite na vás vydrží a aj flakón pôsobil luxusne. Snáď ju niekedy znovu zaradia do ponuky.

Toaletná voda Lovely Garden od Oriflame je určite menej výrazná než vôňa Precious. Je sladká a stále by mala byť dostupná na objednanie. Spája v sebe kombináciu rebarbory, horúceho mlieka a krémovej vanilkovej orchidey. Ja by som túto vôňu zaradila do kategórie vanilkových vôní. Telové mlieko proti celulitíde s komplexom Multi Tone od Avonu podľa mňa do určitej miery funguje. Treba hlavne dodržať pravidelnosť a 2x denne ho aplikovať. Doma už mám teraz druhé balenie. Príjemne vonia a dobre sa rozotiera. Pleťovú masku od Mary Kay s aktívnym uhlím som vám predstavila minulý mesiac a používam už druhé balenie. Maska je fajn. Som s ňou spokojná, ale ani to neznamená, že niekde nenájdem masku s podobným účinkom a cenovo dostupnejšiu.
Fixačný sprej na make-up z Avonu je predošlou verziou súčasného podkladového a fixačného spreju, avšak ten nebol pôvodne mienený ako podklad iba na zakončenie líčenia. Bol to môj prvý produkt tohto typu a odvtedy mám už tretí od inej značky. Nebol najhorší, ale myslím, že taká termálna voda od Avene mi spraví rovnakú službu a nemá v zložení toľko zložiek. Ak je niečo, čo mi nesmie chýbať v kabelke, tak je to antibakteriálny gél na ruky. Tentokrát som vyskúšala gél na ruky od Dettol s rumančekom, ktorý som nosila so sebou v kabelke. Kúpiť ho môže napr. v lekárni Dr. Max alebo v drogérií. Vyšiel ma asi na 3,5 €. Voňal celkom príjemne. Dermacol očnú linku Bambi Black som kúpila minulý rok v kamennej predajni Dermacolu v Auparku. Hrot aplikátora je mäkký a samotná linka pôsobí hrubšie, ale to len kvôli obalu. Skúsila som ju a linky sa s ňou dali robiť podľa mňa celkom v pohode. Podarovala som ju mame. Momentálne táto linka už nie je dostupná v oficiálnom e-shope.

Od značky Maybelline mám najradšej rúže a špirály. Platí to aj o rúži Color Sensational v odtieni 900 Pink Pop, ktorý je krémový a dobre pigmentovaný. Na perách ho môžte vidieť aj v minuloročnom príspevku na tretej fotke odspodu. Odtieň je niečo medzi pastelovo ružovo-fialovou. Je to krásna nežná a zároveň výrazná farba, ale treba si dať pozor, lebo zvýrazňuje žltosť zubov. Rúž sa odtláča, čiže celý pracovný čas s vami asi nevydrží, pokiaľ budete piť a jesť, ale pery zbytočne nevysušuje. Vyraďujem ho, lebo už ho mám tri roky a jeho čas sa naplnil, ale inak som ho rada nosila. Make-up pre bezchybnú pleť Yves Rocher v odtieni Rose 050 som si postupom času obľúbila, aj keď spočiatku som s nim bojovala. Má stredné krytie a ja mám odtieň s ružovým podtónom. Je vhodný na zmiešanú  alebo problematickú pleť. Aplikácia s pumpičkou je praktická, keďže tubičkové make-upy mi zvyknú vytekať, čo v tomto prípade nehrozí. Make-up sľubuje podľa výrobcu ľahkú rozjasnenú farbu a efekt druhej pokožky. Ideálny bol, keď som ho skombinovala s rozjasňujúcou podkladovou bázou od Oriflame. Vtedy nezvýraznil ani suchšie miesta v okolí nosa a efekt rozjasnenej pokožky bol zaručený. Púdrová kontúrovacia paleta s 8 odtieňmi od značky Technic ma spočiatku veľmi nadchla. Po nejakom čase nadšenie z paletky opadlo. Púdre majú dobré krytie, ale rýchlo z nich ubúda. Celkom dosť prášia, ako keby boli slabšie zlisované. Zvýrazňujú suché miesta na tvári. Na to, že ma paletka vyšla do 5 €, tak môže byť. Za tú cenu kúpite možno púder v 1 odtieni.
Na tejto fotke začnem ako obvykle zhora zľava urýchľovačom schnutia laku od Avonu. Mňa tento produkt nepresvedčil. Mala som podobný produkt aj z Dermacolu a ani ten nefungoval. Vyživujúci krém na nohy Yves Rocher obsahuje esenciálny olej z levandule a olej z makadámie. Mal by vyživiť aj najsuchšiu pokožku nôh. Bežné balenie má 50 ml a ja som mala jeho menšiu verziu. Pokožku nôh prevonia a určite aj zjemní, ale u mňa tento efekt na chodidlách po hociktorom kréme vydrží tak max. 1 deň. Dermacol penové očné tiene Moon Touch už nie sú dostupné na oficiálnej stránke e-shopu, ale za to ich viete ešte zohnať na iných stránkach. Podľa mňa ide o vydarený produkt, čiže je ozaj škoda, že ho vyradili zo stálej ponuky. Konzistenciou sú ľahké a penové. Výdrž majú dobrú. Ja som ich mala vo fialovom odtieni s perleťou. Od značky Flormar som mala doposiaľ len dva laky na nechty jeden bol magnetický a druhý oranžový crackujúci vidíte na tejto spodnej fotke. Čo sa týka lakov na nechty aj v tomto smere sa trendy v nechtovom dizajne rýchlo menia. Takže pukacie a magnetické laky už na tejto stránke momentálne nezoženiete. Čo je po pravde škoda, lebo farebný výber mali kedysi dobrý.

Lesk na pery od The Bodyshop Glazed Apple  som už na ich oficiálnej stránke nenašla. Poslala mi ho kamarátka ako darček z Anglicka spolu s inými produktmi tejto značky. Mal takú bláznivú bledozelenú farbu s trblietkami. Na perách bol pekný. Avšak vadilo mi to, že zvykol vytekať do vrchnáka. Vysúvateľný rúž vo forme ceruzky od Oriflame v odtieni Soft Peach som spomínala ešte v marcovom príspevku. Dodala by som len to, že pery môže trochu vysušovať a na suché pery nie je úplne ideálny. Špirála Miss Sporty Studio Lash Miaoww by mala spraviť efekt mačacích očí. Priznám sa, že pri jej kúpe ma zaujal hlavne obal. Inak však nemôžem povedať, že by som bola spokojná - podľa mňa nič moc s riasami nerobí. Vyskúšala som aj vzorku Daylong gél-krému pre citlivú pleť so SPF 30, ktorým som počas leta zvykla používať namiesto bežného denného krému. Napriek tomu som raz prišla domov červená, čiže slnko toto leto bolo ozaj silné. A to som sa slnku snažila vyhnúť.
Vyradila som aj rúž z limitovanej kolekcie Oriflame The ONE v odtieni UKA´S Cherry, ktorý sa už nevyrába. Pery iba skôr tónuje, na to akú ma výraznú bordovo fialovú farbu. Nestihla som ho minúť, skôr než mu skončila exspirácia, ale nejako mi ani neprirástol k srdcu. Takmer rok som míňala vzorku Mary Kay Extra zvláčňujúceho nočného krému, ktorý mi sesternica odporučila ako balzam na pery. Má konzistenciu ako vazelínka a ružové sfarbenie. Je celkom výrazne parfemovaný. Ďalej som z dekoratívky vyradila ceruzku na oči v bledosivom odtieni od Rivage. Aj keď sa mi páčil odtieň ceruzky. Je veľmi tvrdá a slabo farbí. Mám ešte jednu ceruzku od Rivage v kaki zelenom odtieni a s ňou problém nemám, tá je pigmentovaná lepšie. Podkladový a vrchný lak The ONE  Oriflame sa stará o to, aby vám farebný lak na nechtoch vydržal dlhšie. Mne sa na priesvitných lakoch páčia, že trochu vyrovnajú povrch a dodajú nechtom lesk. Takto bolo aj v tomto prípade.

Očný krém Love Nature tiež od Oriflame s výťažkom z ruže som mala už viackrát a sedel mi. Tento krém je dostupný už len do vypredania zásob. Taktiež vyraďujem aj ceruzku na oči Color Trend od Avonu v bledofialovom odtieni, ktorá bola určite z nejakej vianočnej limitky. Mala krásnu pastelovú farbu, ale štvalo ma, že je tvrdá. Nerada pri kreslení liniek tlačím pod oko, len aby som z farby niečo dostala. V porovnaní s tým je ceruzka na oči Yves Rocher v oranžovom odtieni Capucine dobre pigmentovaná a celkom mäkká. Bohužiaľ až na toľko, že mi celá tuha vypadla z ceruzky a stále sa lámala. Mám ceruzku v odtieni Rose Fuchsia, ale tá mi takéto problémy nerobila. Balzam na pery Yves Rocher s vanilkou bol konzistenciou fajn, ale tá vanilková vôňa bola na mňa až príliš výrazná. Vyhadzujem taktiež tieň od Catrice Liquid Metal v odtieni 060 Petrol Pan, keďže sa mi rozpadol obal. Tiene som mala dva roky. Páčil sa mi ich petrolejový odtieň s metalickým efektom.
Gélová maska Love Nature s uhorkou od Oriflame krásne vonia. Toto balenie vám vydrží, tak 2 až 3 aplikácie. Táto maska je vhodná na zmiešanú pleť. Pleť je po nej hydratovaná. Vyskúšala som aj vzorku DermaSpa Cashmere Comfort telové mlieko od Dove mi ledva vystačilo na jednu aplikáciu. Myslím, že v tom balení vzorky bolo malé množstvo produktu. Inak vôňa bola taká typická pre Dove. Bahenná maska od EZO bola zaujímavá tým, že sa mi zdala oproti iným bahenným maskám bledšia a krémovejšia. Obsahuje aj avokádový olej. Podľa mňa je vhodná pre všetky typy pleti.

Vyskúšala som aj tri vzorky zo spevňujúceho očného krému TimeWise od Mary Kay, ktorý sa hodí skôr pre vyššiu vekovú kategóriu ako som ja. Krém je hutnejší a stačí ho ozaj troška. Vypĺňa vrásky a suchému okoliu očí dodá výživu. Oči nedráždi. Poslednou vzorkou, ktorú som vyskúšala je vyživujúci šampón od L´Oreál Professionnel Série Expert. Z jednej vzorky sa ťažko určuje, ako účinkuje šampón na vlasy. Za to jedno použitie nezanechal vo mne hlbší dojem. Má dobré recenzie. A pokiaľ by som mala plné balenie, ktoré by som používala aspoň mesiac, tak by som si vedela utvoriť ucelený názor. Prvý dojem môže byť totiž niekedy klamlivý a to, čo vás na začiatku neočarí, si vás stále postupom času môže získať.
s bahennou maskou od EZO
 Tak to by bolo dnes odo mňa všetko. Spravíme si tento mesiac nejakú súťaž o kozmetiku? :) Mali by ste záujem? Dajte mi kľudne do komentárov vedieť. :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára