pondelok 16. októbra 2017

Jesenná giveaway

Rada by som s vami privítala jeseň alebo zároveň babie leto takou menšou súťažou. Pevne verím, že vás zaujme a niekomu spravím radosť. Viackrát som sa presvedčila, že aj produkty neznámych značiek a cenovo dostupné produkty ma prekvapili v dobrom. To, že niečo nepoznáme alebo že to nemá dobrú reklamu, nemusí nutne znamenať, že to bude zlé. Jeseň je najmä o teplých farbách, ktoré nám pripomínajú odtiene padajúceho lístia. Avšak aj jeseň má viacero tvári - slnečné dni sa striedajú so zamračenými.
 Tentokrát budeme súťažiť o rúž od značky SABRINA RUDNIK vo fialovo-ružovom odtieni s lesklým efektom. Ďalej súťažíme o dekoratívnu paletku, ktorá obsahuje - 21 očných tieňov (matné aj perleťové), 4 lícenky, 1 púder, zrkadlo a aplikátor. Paletka v zatvorenom stave vyzerá ako mobil. Je praktická a skladná. Mne sa podarilo v obchode uchmatnúť pre vás posledný kus. V prípade, že sa na vás šťastie neusmeje a chceli by ste zohnať podobnú paletku, tak som ju našla aj na iných stránkach - tu aj tu. Nezľaknite sa tej šmuhy na vnútornej časti púzdra, tá je pravdepodobne od lepiacej pásky. K týmto produktom samozrejme pridám aj nejaké vzorky, aby toho nebolo málo.
A aké sú teda podmienky? 
Stačí, ak mi pod tento príspevok napíšete komentár pod akým menom sledujete môj blog na FB. Výherca musí byť zo Slovenska alebo Česka. Žrebovať budem cez Random Name Picker. Súťaž potrvá do 30. 10. 2017 a nasledujúci deň vyžrebujem výhercu. V prípade, že vylosujem niekoho, kto nesplní základné podmienky, tak losujem na ďalší pokus. Výhercu oznámim na FB stránke blogu a budem ho kontaktovať správou. Pokiaľ sa mi neozve do týždňa, tak losujem znovu.


Prajem Vám veľa šťastia a vidíme sa pri ďalšom príspevku! :)

5 komentárov: