pondelok 17. júla 2017

Moja mydlová opera 2. časť

Približne takto pred rokom som písala prvú časť "mydlovej opery", ktorá bola venovaná mydlám v mojej zbierke. Z predošlej mydlovej zbierky mi ostalo len jedno mydlo. Momentálne v lete sa u nás mydlá rýchlejšie míňajú, či už tie klasické alebo pílingové na telo/ruky alebo aj na tvár (s aktívnym uhlím). 
Nedávno som v potravinách siete SAMA objavila tieto mydlá značky VERY BERRY, ktoré sú slovenského pôvodu. Vyšli ma cca do 50 centov. Zaujali ma nielen pútavými obalmi, ale zložkami o ktoré sú obohatené. Ja som si kúpila štyri druhy - moruška & olej z cédrových orechov, figa & arganový olej, noni & monoi olej a kustovnica čínska & jojobový olej. Som zvedavá, aké budú tieto mydlá, či budú krémovejšie alebo až tak nie.
Ďalšie mydlá, ktoré som našla v tých istých potravinách ma vyšli ešte menej a sú od značky Green Pharmacy. Kúpila som dva druhy - kustovnica čínska & jojobový olej a mrkva & tekvicový olej. A zaujalo ma hlavne mrkvové mydlo s tekvicovým olejom. 
Na tejto fotke prevažujú mydlá prevažne z Oriflame. Medzi tohtoročné novinky už spomínanej značky patrí mydlo s avokádom Love Nature. Mydielko má zaujímavý tvar, ktorý dobre padne do ruky. Nechtíkové mydlo od SOAPHORIE som spomínala už v povianočnom poste. Mydlo Spiced Citrus od Oriflame je tiež ešte z Vianoc, čiže nikoho asi neprekvapí, že má skôr takú korenistú a citrusovú vôňu. Je ozaj aromatické a po rozbalení aj pútavé. Jedno sme už použili u priateľa doma a ja sa teším aj na toto druhé.

 Ďalšie mydlo Dalan d´Olive je s olivovým olejom a je určené nielen na telo, ale aj na vlasy. Vonia ako tie klasické olivové mydlá, čiže žiadna sladká ani svieža vôňa. Priateľ, keď bol v Brne, tak mi odtiaľ priniesol mydlo marhuľa s jogurtom od českej značky BOTANICO, ktorej sortiment nápadne pripomína ďalšiu českú značku Manufaktúru. Mydlo Swedish SPA je od Oriflame a spomínala som ho ešte v minuloročnom príspevku. Musím ho do konca roka spotrebovať, lebo potom mu končí exspirácia. Mám tu ešte dve mydlá Nature Secrets od Oriflame. Jedno je marhuľové s ryžovým mliekom a druhé je píingové s kivi. Tiež som na ne zvedavá, aké budú.

 Pomaly sa dostávam k poslednej fotke, kde mám posledné tri mydielká, ktoré som kúpila v papierových vreckách a asi ich uprednostním v používaní pred predošlými mydlami, kým ešte voňajú. Biele mydielko je s bielym čajom a hnedé s čipkovým reliéfom je škoricové. Kúpila som ich Bratislave na Vianočných trhoch. Sú od Mystickej mydlárni. Keď pred vami krájajú veľkú mydlovú tehlu na menšie kúsky a vy si odnesiete čerstvé mydlo - to má proste svoje čaro, ktorému sa nevyrovná žiadne krabičkové mydlo. Posledné ružové egrešové mydlo s ovčím mliekom od výrobcu Original Florex som kúpila v Piešťanoch v jednom obchodíku v centre mesta, kde mali ozaj zaujímavý kozmetický sortiment. V porovnaní s predošlými dvomi mydlami na fotke má skôr decentnú jemnú vôňu. Teším sa na všetky mydlá.

A vy mi kľudne do komentárov napíšte, či fandíte skôr tuhým alebo tekutým mydlám? :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára