streda 5. júla 2017

Júnové inšpirácie

     Vítam vás pri prvom júlovom príspevku a aj tentokrát sa budem venovať tomu, čo ma predošlý mesiac zaujalo. Aj v júni mi pribudli nejaké kozmetické produkty do zbierky. Už dlhšie ma lákalo vyskúšať farebné penové tužidlo Venita Trendy Mousse v odtieni 33 čarovný purpur, ktoré som videla každý pracovný deň v obchode. Chcela som skúsiť nejaké dočasné oživenie farby vlasov a toto tužidlo by malo vydržať 6 až 8 umytí. Bolo mi však aj jasné, že na moje svetlohnedé vlasy tužidlo nechytí úplne na ružovo, ale skôr do červena. Tužidlo sa necháva približne tých 15 minút pôsobiť a treba ho potom opláchnuť. Na spodných fotkách si môžte pozrieť postupnú premenu mojich vlasov vďaka tužidlu. 

   Už štyri roky som mala vytipovanú vôňu od Beyonce Pulse, ktorá je sladká a svieža a hodí sa aj teraz na leto. Samotný výrobca uvádza, že ide o sviežu citrusovo - kvetinovú vôňu, ktorá má v srdci orchideu. Čo sa týka výdrže, tak nezdá sa mi, že by vydržala až tak dlho, ale je to možno spôsobené tým, že ja mám deodorant s rozprašovačom. Nedávno ma v dm-drogérií zaujala nová značka trend IT UP, ktorú som už zaregistrovala v predstihu ešte u českých youtuberiek. Tak som si od tejto značky kúpila lak na nechty z limitovanej edície Injeanious v odtieni 010 (krásna dymovo-modrá). Keď som si lak v rýchlosti vyberala, tak som si nikde nevšimla popis, že ide o pieskový typ laku.
Keď sa ma nedávno sesternica pýtala, či nepotrebujem niečo z Mary Kay, tak som si spomenula na sadu saténové pery. Mala som ich predošlú verziu a tú som mala o niečo radšej ako túto novšiu. No napriek tomu je to fajn pomocník, keď máte suché a šupinaté pery. Súčasná sada sa skladá z cukrového peelingu a balzamu na pery (v predošlej bola namiesto peelingu maska na pery), ktoré obsahujú bambucké maslo a jojobové maslo. Oba produkty voňajú po bielom čaji a citruse.

V potravinách neďaleko práce ma nedávno upútali krémy na ruky od značky Inecto. Kúpila som si arganový a aj kokosový (jeden do kabelky a jeden mám v práci). Rýchlo sa vstrebávajú a pekne voňajú. Navyše sú aj cenovo dostupné. Myslím, že tak na leto akurát stačia.   
Z Oriflame mi učarovali produkty, ktoré už by mali v ponuke končiť. Jedným z nich je paleta očných tieňov The ONE v odtieni Dramatic Tourmaline, ktorá má zatváranie na magnet. Paletka obsahuje obojstranný aplikátor a zrkadlo. Je dobre pigmentovaná. Skladá sa z troch tieňov - v šampanskom (perleťový), kaki zelenom (perleťový) a čiernom (matný) odtieni. Paletku som použila aj na fotke nižšie.

Kompaktný guľôčkový púder Giordani Gold v odtieni Natural Bronze som chcela už aspoň polroka a som rada, že som si ho kúpila. Je celkom veľký a dobre pigmentovaný. Skladá sa z troch odtieňov.  Má pevný obal a obsahuje väčšie zrkadlo. Aj tento produkt som použila na fotke nižšie. Posledným produktom, ktorý som musela skúsiť, je pleťový olej Love Nature s výťažkom z ruže. Hodí sa skôr na večer a pre suchý typ pleti. Ozaj krásne vonia. Stačí pár kvapiek oleja, ktoré zohrejete v dlani a vmasírujete do tváre.
moje vlasy pred farbením
Takto dopadol môj prvý pokus tónovať vlasy s ružovým farebným tužidlom. Chytili sa len niektoré pramene.
Ďalší deň som to skúšala na dvakrát a výsledok bol už o niečo intenzívnejší.
A ako sa asi vymyje ružovo-červená? No predsa do ryšava! Ešte mi zostalo trochu farebného tužidla, tak uvidíme, ako sa mi s nim podarí prifarbiť vlasy.
A aké bolo moje najobľúbenejšie jedlo v júni? Tofu s vajíčkami a čerstvou zeleninou (uhorkou, paradajkou a paprikou. Je to ľahké jedlo a zároveň sýte.
Momentálne je pre mňa tento rok najlepšou zmrzlinou pistáciová Gelato Italiano MAESTRO, ktorú môžte zohnať v Kauflande. Neviem ju ani opísať, aká je dobrá, ale pokiaľ vám chutia pistácie, tak vám bude isto chutiť aj táto zmrzlina. Uznávam fotka je rozmazaná, ale zmrzlinu som cvakla len dvakrát a potom sme ju šli hneď jesť.
 V galantskom Café West som zas musela vyskúšať pistaccino, ktoré bol ozaj chutné a je to ďalšia júnová pistáciová dobrota.
A v nasledujúcich fotkách sa chcem s vami podeliť, ako som oslávila koniec skúškového a poslednú skúšku, ktorá mi vyšla na Ačko, s čím som vôbec nerátala. Zavítali sme do Cafe L´Aura, ktoré je neďaleko Dómu sv. Martina
 Bol teplý deň a s kamarátkou sme sa zhodli, že by bodlo čapované pivko (asi Krušovice), ktoré ozaj osviežilo. Ja som si k nemu potom ešte objednala nachos so salsou.
 Neskôr som dostala ešte chuť na Aperol, ktorý bol ozaj dobrý. Nie všade vám ho totiž dobre pripravia.
Stráviť poobedie a teda aj podvečer v Starom Meste má svoje čaro. Zavŕšili sme to ešte uhorkovou limonádou a tvarohovým cheesecakeom. Cheesecake ma až tak neočaril, ale inak nám bolo príjemne.

Prajem Vám krásne leto! A napíšte mi, či sa niekam chystáte alebo čo plánujete cez leto?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára