štvrtok 1. júna 2017

Májové inšpirácie

   Vítam vás pri novom príspevku a tentokrát sa budem venovať tomu, čo ma v máji zaujalo. Tých nákupov a inšpirácií bolo viacero, ale vybrala som len pár fotiek.
    V máji som robila objednávku z Oriflame a na tejto fotke môžte vidieť veci, ktoré som si vybrala pre vlastnú spotrebu. Vybrala som si krémový rozjasňovač The ONE, ktorý má na stránke dobré recenzie. Výsledný efekt je skôr jemný a prirodzený. Nehrozí, že sa budete lesknúť ako disko guľa. Za dobrú cenu som zohnala aj ošetrujúci olej Love Nature s výťažkom z čajovníka. Nanášate si ho lokálne na zapálené miesta a vyrážky. Sťahuje zápal a pomáha s hojením vyrážok. Kúpila som si aj druhú exfoliačnú rukavicu, aby som si nemusela jednu rukavicu prehadzovať z ruky na ruku. Rukavica pomáha odstraňovať odumreté bunky pokožky.

     Za ozaj výhodnú cenu som si do objednávky prihodila lesk na pery The ONE Colour Stylist Cream v odtieni Rose Blush. Prekvapilo ma, že je dobre pigmentovaný a nie je vôbec priesvitný, ako sa to pri leskoch často stáva. Farba lesku je podobná farbe mojich pier. To, že je dobre pigmentovaný, viem podľa toho, že mi prekryje pehy na perách. Nelepí, drží sa v línii pier a príjemne vonia. Masky na tvár Love Nature bodliakovú, uhorkovú a ovsenú už mám overené. Ovsená maska je skôr pre suchšiu pleť na výživu. Uhorková maska sa hodí na zmiešanú pleť a slúži na hydratáciu pleti. Ílová bodliaková maska je vhodná na mastnú pleť, ktorú čistí. Textilnú pleťovú masku NovAge Bright Sublime som ešte neskúšala, ale teším sa ňu.
s leskom na pery The ONE Rose Blush
Ak budete niekedy v bratislavskom Auparku a máte radi donutky. Tak vám určite odporúčam TASTY DONUTS & COFFEE. Ja som zatiaľ vyskúšala makovú verziu, vanilkový krokant so šľahačkovým krémom a na fotke vidíte donutku s arašidovým krémom čokoládovou polevou a džemom. Robia tu aj dobrú kávu. A tieto donutky sú ako nebíčko v papulke.
Chuťovým zážitkom sú isto aj Trhance jak párance! Tie si môžte dať makové, orechové, tvarohové alebo zemiakové so slaninou a smotanou. Trhance si môžte dať na rôznych kultúrnych podujatiach, keďže s prívesom jazdia po Slovensku. My sme na nich mali šťastie v Trnave. Priateľ si dal orechové a ja zemiakové so slaninou a smotanou (môžte si dať aj čisto zemiakové bez smotany a slaniny). A ja som si vybrala ozaj dobre a nabudúce si dám asi tie isté.
Tí, čo ma poznajú ozaj dobre. Vedia, že posledné štyri roky mám slabosť na hviezdičky na oblečení a doplnkoch. K týmto dvom šatkám som prišla v C&A a boli vo výpredaji za 3 €. Najradšej mám kombináciu bielych hviezd na čiernom pozadí. A moje vysnívané hviezdičkové šaty by mali vyzerať ako šaty, čo mala na seba Rihanna v klipe Shut up und drive.
Aký ste mali máj? Čo inšpirovalo vás? Kľudne mi napíšte do komentárov. :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára