nedeľa 26. marca 2017

Výber produktov z mojej zbierky Oriflame

Vítam vás pri ďalšom marcovom príspevku! Tentokrát som vám chcela predstaviť taký môj výber favoritov od švédskej kozmetiky Oriflame. Z tejto značky som už vyskúšala dosť vecí, ale stále sa nedá povedať, že by som vyskúšala zo všetkého. Do môjho výberu som zaradila najmä produkty z dekoratívnej kozmetiky.

Parfum Giordani Gold Essenza je mojou momentálne najobľúbenejšou vôňou od tejto značky. Bola to láska na prvé ovoňanie. Páči sa mi aj vizuálne, či už vďaka zlatému obalu až po masívne ťažké sklo pôsobí luxusne. Uzáver by mal byť zdobený pravým lístkovým zlatom. Ide o kvetinovo drevitú vôňu. Vrchné tóny vône sa skladajú z kalábrijského bergamotu, citrónu a mandarínky. Srdce vône je tvorené z pomarančovníkového kvetu, jazmínu Sambac a zo zelenej mandle. Základ vône dotvára toskánske drevo, tóny ambry a pižma. Parfum som dávala vyskúšať aj kamarátkam a doteraz sa každej páčil. Dokonca sa páčil aj kamarátke, ktorá uprednostňuje parfumy z parfumérie a nemusí moc vône katalógových značiek.
Rada by som vám popísala v skratke produkty z hornej fotky a niektoré z nich vám ukážem aj na spodných fotkách. Začnem teda zhora zľava krémovým očným tieňom The ONE Colour Impact v odtieni Orange Crush. Výrobca uvádza, že pri dotyku s pokožkou zmení očný tieň konzistenciu z krémovej na práškovú, čo je aj skutočne pravda. Tieň má ľahučkú konzistenciu a je veľmi dobre pigmentovaný. Špirála The ONE Featherlight má byť ľahučká na riasach ako pierko a dodať im prirodzený vzhľad. Ja ju mám v čiernom odtieni a môžte ju vidieť na fotke nižšie. Som s ňou spokojná a pokiaľ si nepotrpíte na efekt umelých rias, tak vám ju môžem odporučiť. Krycí krém The ONE EverLasting sľubuje 24 hodinovú trvácnosť a to že sa nerozmaže. Ja som mala odtieň Porcelain. Bohužiaľ, u mňa nevydržal ani počas pracovnej doby a nemôžem povedať, že by sa nestieral. Určite mi viac sedí The One IlluSkin, ktorý skôr rozžiari pleť a zanechal vo mne lepší dojem. Ceruzka na obočie Giordani Gold v odtieni Brown je mojim ďalším pomocníkom na úpravu obočia. Po dlhom používaní sád tieňov a vosku na obočie som dala znovu šancu ceruzke. Vďaka kefke si viem upraviť lepšie farbu z ceruzky do obočia, čo je celkom praktické.
s rúžom na pery The ONE Power Shine - Lustrous Nude a ceruzkou na obočie Giordani Gold
Rúž The ONE Power Shine v odtieni Lustrous Nude som použila na fotke vyššie. Ide o perleťový rúž s kovovým leskom v odtieni šampanskej zlatej. Prekrásne vonia a má takú komfortnú balzamovú konzistenciu. Rúž sa postupne pri pití a jedení vytráca. Ďalším produktom sa budem venovať pri nasledujúcich fotkách. Na hornej fotke som taktiež použila aj paletu na kontúrovanie The ONE, ktorá je celkom šikovná, pokiaľ sa učíte kontúrovať. Obsahuje bronzer, rozjasňovač, lícenku a veľké zrkadlo. Pigmentácia je celkom dobrá.

krémový očný tieň The One Colour Impact - Orange Crush
Minulý rok v septembri som sa zaľúbila do kolekcie The ONE Featherlight. Objednala som si z nej špirálu, očný tieň a rúž. Špirála The ONE Featherlight má byť ľahučká na riasach ako pierko a dodať im prirodzený vzhľad. Ja ju mám v čiernom odtieni a môžte ju vidieť na fotke nižšie. Som s ňou spokojná a pokiaľ si nepotrpíte na efekt umelých rias, tak vám ju môžem odporučiť. Sypký očný tieň som použila nielen na viečka, ale aj ako rozjasňovač. Ide o odtieň Peach Twinkle. Rúž na pery v odtieni Rose Petal spĺňa, čo sľubuje na perách je ultraľahký a vy máte vďaka nemu pocit hydratovaných pier.
so špirálou, očným tieňom a rúžom z kolekcie The ONE Featherlight
Na tejto fotke som zas použila lesk na pery The ONE Power Shine v odtieni Sapphire Iridescence. Môj lesk je vo fialovom odtieni s modrými trblietkami. Má skôr polo-priesvitný efekt a dal by sa podľa mňa dobre skombinovať s nejakým rúžom. Krásne vonia a nelepí.
Ako sa tak pozerám na túto fotku, tak z Oriflame mám rada najmä rúže. Skúsim Vám ich stručne predstaviť a niektoré z nich Vám ukážem aj na fotkách.  Napravo hore v zlatom obale sa nachádza rúž Giordani Gold v odtieni Stardust Petal je to taký polomatný nude ružový odtieň. Bohužiaľ sa už nedá momentálne zohnať.V hnedom obale sa nachádza tiež rúž v odtieni Midnight Mystique z limitovanej kolekcie Giordani Gold Venetian Affair. Ide o stredne hnedý odtieň so zlatou perleťou. Ani tento rúž už teraz nezoženiete. Ďalší rúž vo fialovom obale vľavo dole z limitovanej edície je z kolekcie The ONE v odtieni UKA´S Cherry. Vonia po ružiach a aj keď tento odtieň nie je už v ponuke, tak v kolekcii The ONE je aj veľa iných odtieňov. Tento odtieň je bordovo-fialový. Na to ako tmavo rúž vyzerá, pery skôr iba tónuje, čiže pigmentácia ma až tak neohromila.
s rúžom na pery The ONE Colour Stylist Soft v odtieni Soft Peach
Na tejto fotke mám rúž na perách The ONE Colour Stylist Soft v odtieni Soft Peach, ktorý je vo forme vysúvateľnej veľkej ceruzky. Môj odtieň obsahuje aj perleť, ale inak je celkom dobre pigmentovaný. Pokiaľ máte radi rúže v takejto forme, tak vás musím upozorniť, že už je v ponuke len do vypredania zásob.
V ruke držím rúž na pery The ONE Colour Stylist Intense Collection 5v1 v odtieni Orange Pop, ktorý som použila na spodnej fotke. Bohužiaľ aj táto kolekcia rúžov sa dopredáva, čo je veľká škoda. Keďže obsahovala 10 výrazných odtieňov, ktoré sú veľmi dobre pigmentované a majú aj slušnú výdrž. Ja mám z tejto kolekcie dva rúže - jeden v koralovo-oranžovom odtieni a druhý v červenom odtieni s názvom Electric Crimson.
s rúžom The ONE Colour Intense - Orange Pop
s rúžom The ONE Colour Intense - Electric Crimson
Na tejto fotke s kamarátkou mám rúž na pery The ONE Colour Stylist 5v1 v odtieni Fuchsia Hype. Spočiatku, keď som tento rúž používala, tak som mala pocit, že sa mi vôbec nehodí. Išlo o to, že v dobe, keď som si rúž kúpila, tak som mala ryšavo-hnedé vlasy, s ktorými sa táto farba rúžu dosť bila. Odkedy mám vlasy viac hnedé, tak mi pasuje rúž o niečo viac. Rúž vonia po ružiach a je dobre pigmentovaný.
Tekuté rúže na pery The ONE boli novinkami minulý rok. Najprv prišla matná verzia a neskôr pribudla verzia s gélovým efektom. O matnom tekutom rúži som písala minulý rok v júnovom príspevku. Čo sa týka gélovej verzie, tak som si zvolila tmavší fialový odtieň Grape Splash, ktorý treba pre rovnomernú farbu navrstviť. On sa potom na perách usadí. Trošku lepí. K takémuto výraznému odtieňu určite odporúčam kontúrku, aby sa udržal v línií pier, keďže sa odtláča.

Zvyknete objednávať z Oriflame? Ak áno, uprednostňujete skôr dekoratívnu kozmetiku, telovú alebo pleťovú?


0 komentárov:

Zverejnenie komentára