pondelok 27. februára 2017

Februárové kozmetické inšpirácie

Vítam vás pri ďalšom februárovom príspevku, ktorý je tentokrát venovaný kozmetike. Do zbierky mi tento mesiac pribudli tri rúže a aj iné produkty. Pri nasledujúcich fotkách sa vám pokúsim zhrnúť moje dojmy z noviniek.
V poslednej dobe som prišla na chuť telovým maslám. Od kamarátky som dostala jahodové telové maslo od Body Basics. Na pokožke vonia jemne. Raz sa mi stalo, že mi z neho na pyžame zostala zvláštna vôňa, ale pri niektorých telových mliekach/maslách sa to občas stane. Telové maslo obsahuje kakaové maslo, bambucké maslo, olivový olej a iné. Má 200 ml. Pokožku vyživí a rýchlo sa vsiakne. Nedráždi.

zloženie telového masla
Nedávno som si kúpila na prechodné obdobie krém, ktorý môžem používať ráno aj večer od Baley - Aqua hydratačný krém. Ide o gél-krém. Obsahuje termálnu vodu a výťažok z morských rias. Nedráždi ma, ale potrebujem ešte nejakú dobu, aby som si na krém utvorila ucelenejší názor. Keď sa raz objaví medzi spotrebovanými produktmi, tak už budem vedieť naisto, či stál za to alebo nie.
pleťový krém a telové želé
Balea ponúka cenovo dostupnú kozmetiku. A keď si vezmete pomer cena a kvalita, tak táto značka vie v dobrom prekvapiť. Aj keď ide o letnú limitovanú edíciu, tak mne sa podarilo ešte nedávno zohnať melónovo - mätové telové želé od tejto značky. Tento produkt si odložím až na leto, keďže odhadujem, že bude skôr vodový alebo gélový konzistenciou.
Ešte tri dni zostávajú do konca kampane č. 3 v Avone, z ktorého som si vybrala - nový rúž, krémový očný tieň a čokoládovo-kokosový sprchovací krém. Sprchovací krém vonia sladúčko a vôňou mi pripomenul čokoládový peeling od tejto značky. Vyživujúci rúž Supreme je novinkou a zaujal ma tým, ako sa v ňom premiešavajú dve farby. Ide skôr o oranžový nude odtieň so saténovým finišom. Príjemne vonia. Môj odtieň sa volá Silky Peach. A môžte ho vidieť na spodných dvoch fotkách.
Krémový očný tieň Mega Effects som si zvolila v odtieni Liquid Gold. Skúsila som ho použiť samostatne a aj ako podkladovú bázu s inými tieňmi od Avonu (na fotke nižšie). Má dobrú výdrž a pre výraznejší farebný efekt sa dá navrstviť. Môj odtieň sa dá použiť aj na rozjasnenie tváre alebo vnútorného kútika oka.
s vyživujúcim rúžom Supreme - v odtieni Silky Peach
Na tejto fotke som použila krémový očný tieň ako podklad a naniesla som ho na celé viečko. Potom som ho dala pod oči do vnútorných kútikov. Ďalej som oči vytieňovala Duo očnými tieňmi v odtieni Retro Glamour a tmavší odtieň som aplikovala aj pod spodné riasy z vonkajšej strany. Ako vnútornú očnú linku som použila vysúvaciu tmavomodrú ceruzku v odtieni Starry Night Blue. Líca som zvýraznila vďaka rozžiarujúcim guľôčkam na tvár v ružovom odtieni.
Keď som nedávno bola po dlhšej dobe v Yves Rocher a kupovala mame krém, tak som si k nákupu mohla vybrať rúž podľa vlastného výberu. Vedela som, že chcem skúsiť rúž z edície Grand Rouge, ktorý obsahuje olej z kamélie. Rúž je dobre pigmentovaný a ja ho mám v odtieni 12. Rose Eclatant. Na perách pôsobí šťavnato a z pier sa vytráca postupne od vnútorného okraju. Môj odtieň je niečo medzi ružovo - červenou. Záleží podľa svetla. V obchode sa mi videl ako tmavšia lososovo-ružová. Toto je môj druhý rúž od Yves Rocher a aj tento vonia príjemne ovocne.
Pri nákupe roztoku na šošovky a dezinfekčného spreju na štetce od Ebelin v drogérií ma zaujal dvojfarebný ombré rúž od Catrice v odtieni 040 Not ExpiRED Yet. Rúž vonia vanilkovo. Pokiaľ ho dobre priložíte, tak sa s nim dajú pery pekne vykresliť. Môj odtieň sa skladá z fialového a červeného odtieňu. Obsahuje arganový olej a je dobre pigmentovaný. Rúž vždy otočte tak, aby bola tmavšia časť otočená k vonkajšiemu okraju pier. V momente, keď pery spojíte, tak sa vám oba odtiene zmiešajú do jedného ako mne na fotke nižšie. V skutočnosti je podľa mňa rúž ešte intenzívnejší ako na fotke.

Ombré Two Tone rúž od Catrice - odtieň 040 Not ExpiRED Yet
S novými rúžmi som spokojná a aj ostatné novinky vyzerajú sľubne. Mám pocit, že tento rok bude patriť dvojfarebným rúžom u viacerých značiek. Tak som celkom zvedavá, aké novinky na nás vychrlia kozmetické značky v jarných limitovaných edíciách. :)
Aký kozmetický produkt vás naposledy zaujal? :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára