utorok 27. decembra 2016

Povianočný post

Dúfam, že ste sviatky trávili v pokoji so svojou rodinou. Mne toto obdobie preletelo strašne rýchlo. Tento rok ma mama predbehla v zdobení stromčeka, čo je moja obľúbená činnosť. Už len s nostalgiou som spomínala na školské časy, kedy som si užívala vianočné prázdniny až do 6. januára.
náš stromček
 Samozrejme, že Vianoce nie sú len o darčekoch, ale každého poteší, keď si na vás niekto spomenie. Bývalá kolegyňa a kamarátka Mari mi do takejto peknej krabičky nakombinovala kozmetický balíček. Krém na ruky Essence Repair plní funkciu kabelkového krému na ruky a má hustejšiu konzistenciu. So značkou alverde mám zatiaľ len pozitívne skúsenosti a kedysi som dala inej kolegyni tuhé mydlo od tejto značky. Videla som ich v troch variantách - ruža, levanduľa a verbena. Ja som dostala verbenové a vonia rodičom aj priateľovi. Sprchovací gél od alverde s rooibosom a bio-kurkumou má zaujímavú korenisto-čajovú vôňu.
 Od Lucky som dostala šumivú bombu do kúpeľa a mydlo od slovenskej SOAPHORIE. Šumivú bombu do kúpeľa SOAPGASM som už vyskúšala. Mala som po nej jemnú a voňavú pokožku. Nechtíkové mydlo je zaujímavé nielen svojim tmavším sfarbením, ale aj kúskami kvietkov, ktoré obsahuje.
 Priateľovi každý rok ukazujem, čo sa mi páči a on si z toho vždy vyberie, čo sa mi páči najviac. A to mi nakoniec daruje pod stromček.
darček od priateľa
Už keď som videla u jednej českej blogerky značku BeautySoClean, tak ma zaujal sortiment, ktorý ponúka. Ide o produkty určené na dezinfekciu kozmetiky. Ja som dostala vysoko účinný sprej určený na dezinfekciu pudrových a krémových produktov. Pôsobí behom 10 sekúnd. Takže v blízkej dobe si vezmem do parády moju dekoratívnu kozmetiku. Keď už teda venujem pozornosť čisteniu štetcov, prečo neodstrániť baktérie aj z dekoratívnej kozmetiky? Sprej predĺži životnosť dekoratívnych produktov.
Od priateľa som dostala aj držiak na sušenie štetcov od českej značky E style. Zmestí sa do neho až 26 ks štetcov a zabraňuje vniknutiu vody do tela štetcov. Štetce by sa mali ničiť menej, ako keď ich sušíte vo vodorovnej polohe. Na čo som aj ja pri mojich prvých štetcoch doplatila.
Od priateľovej maminy som dostala náramok z Avonu, ktorý má ako prívesok písmenko. Na výber sú aj iné písmenká.
Kým som nebola doma, tak mama ozdobila aj záclonu v obývačke.
Druhý sviatok vianočný nám dobre padli farebné cestoviny s bolonskou omáčkou od Tatrakonu a mozzarellou.
A takýto Vianočný stromček máme v práci. Zdobila ho moja kolegyňa ešte s dvomi zamestnankyňami.
Prajem vám pohodový štart do nového týždňa. A kľudne mi napíšte do komentárov, ako ste sviatkovali vy? :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára