pondelok 31. októbra 2016

Jesenné inšpirácie

V nasledujúcom príspevku by som vám rada ukázala, aké mám momentálne kozmetické aj nekozmetické objavy. A hlavne teda, čo mi robí radosť teraz počas jesene.
 Nedávno sa konali v obchodnom centre Centrál Farmárske trhy. Kde predajcovia ponúkali rôzny sortiment od potravín, vína, kávu až po ponožky. Mne padol do oka takýto pekný smaltovaný hrnček od Štrbského Pressa a priateľ si vybral zrnkovú kávu.
Na zimu potrebujem vždy pohodlné a teplé topánky. V Deichmanne mi väčšinou vždy niečo padne do oka. A okrem toho ma cena topánok finančne nezruinuje. S topánkami odtiaľto mám väčšinou dobré skúsenosti, čo sa nedá vždy povedať o topánkach z iných obchodov.
 Pri mojom poslednom nákupe z Manufaktúry som si vybrala jemný výživný krém Baby & Sensitive, čaj Domáca pohoda, čaj Svieže ráno a slivkový krém na ruky. Jemný výživný krém Baby & Sensitive je vlastne viacúčelový, keďže sa môže použiť na tvár aj telo. Môžu ho používať deti, dospelí a ľudia trpiaci ekzémom. Obsahuje bambucké maslo, ovsený výťažok, kakaové maslo, mandľový olej a glycerín. Neobsahuje farbivá, minerálne oleje, silikóny a ani parabény. Hodí sa taktiež aj pre veľmi suchú pleť. Ja ho používam na lakte, ktoré mávam dosť suché a od detstva na nich mávam ekzém. Je to jeden z mála krémov, ktoré moje lakte väčšinou znesú. Sypané čaje Domáca pohoda a Svieže ráno dobre dopĺňajú čajovú ponuku Manufaktúry. Zatiaľ sme s priateľom skúšali len čaj Domáca pohoda a chutil nám. Ochranný krém na ruky so slivkovým olejom, glycerínom a ovseným beta-glukánom patrí medzi mastnejšie krémy spomedzi krémov na ruky tejto značky. Kúpila som ho ako darček pre kolegyňu. Má výraznú sladkú až žuvačkovú vôňu.
 Z produktového radu HOME SPA od talianskej značky PUPA som si kúpila takto pred rokom soľný remodelujúci peeling s ružovou himalájskou soľou. Pokožka je ozaj vyhladená, tak uvádza aj výrobca a ja podotýkam, že vďaka oleju, ktorý sa v peelingu nachádza, som nepotrebovala ani telové mlieko. Peeling vonia sviežo po mäte, rozmaríne a eukalypte.
 Ešte začiatkom októbra som navštívila prvýkrát veľtrh Interbeauty a ešte šťastie, že bolo pred výplatou. Čiže som sa musela ozaj krotiť a zvažovať, čo si odnesiem. Na Interbeauty som šla s predstavou, že sa musím vrátiť s nejakou Sleek paletkou. Moja voľba padla v stánku Krasotiky na paletu Ultra Mattes V1 Brights, ktorá obsahuje prevažne neónové farby a všetky tiene sú matné. Tiene nie sú až také intenzívne, pokiaľ ich nanášate s penovým aplikátorom, ktorý bol priložený k paletke. Keď som použila štetce, tak som z ich pigmentácie vydolovala viac. Čo sa týka výdrže, tak s podkladovou bázou držia dobre a to mám doma aj drahšiu paletku, ktorá by sa ani s použitím podkladovej bázy nemohla tejto od Sleeku vyrovnať.
 Mám skutočne veľkú radosť z toho, že sa na Slovensko konečne dostala značka NYX. Prvý slovenský obchod tejto značky sa otvoril 7. októbra v bratislavskom Auparku. Vyhliadnuté som mala farebné tekuté linky, ktoré ma zaujali už u českých youtuberiek.  Priamo na predajni som si vybrala pastelovo-fialovú linku s názvom Vivid Blossom. Musím pochváliť aplikátor, výdrž a aj to, že pri prvej vrstve je farba rovnomerná. Zmatňujúci fixačný sprej by mal predlžovať výdrž make-upu, čo sa mne zatiaľ až tak neosvedčilo, ale dám mu ešte šancu. Tekutý rúž v šedom odtieni Stone Fox patrí medzi dosť neobvyklé a odvážne odtiene. Na perách zaschne a celkom by aj držal, pokiaľ sa zrovna nebozkávate. Na značke NYX mám rada ich široký výber odtieňov a už dávnejšie ma na internete zaujali ich uletené limitky rúžov.
Za posledné dva mesiace mi do mydlovej zbierky pribudli ďalšie prírastky. Z Trnavského jarmoku to bolo glycerínové mydlo s vôňou litsey cubeby od Mystickej mydlárni. Mydlo vonia výrazne citrusovo. Z Piešťan som si priniesla mydlo z ovčieho mlieka a s vôňou tmavých egrešov od rakúskej značky Original Florex. Má príjemnú ovocnú vôňu. V septembri bolo k jednému ženskému časopisu pribalené aj mydlo od L´OCCITANE. Mydlo obsahuje bambucké maslo a má voňať po mlieku. Mne vonia tak mydlovo. Z Tesca na Kamennom námestí som si doniesla mydlo s arganovým olejom od výrobcu Oli - Oly. Spočiatku som sa jeho vône nevedala nabažiť. Často som si k nemu privoniavala. Mydlo v oranžovo-zelenom obale som dostala ako darček od kolegyne, ktorá mi ho priniesla z výletu a je s vôňou bergamotu a pomaranču. Podľa obalu sa mi nepodarilo zistiť, kde by sa dalo mydlo zohnať, ale výrobcom by mala byť spoločnosť Sapona. Keď sme objednávali pre nášho psíka mydlo na umývanie od Mylo, tak som si do objednávky pridala aj mydlo Soľ nad zlato. Ide o soľné mydlo s himalájskou soľou, rozmarínom, levanduľou, eukalyptusom a bergamotom. Má sviežu až morskú vôňu.
Z môjho výletu v Piešťanoch som si doniesla aj čierny čaj od českého výrobcu SANNY TEA. Už na prvý pohľad púta pozornosť svojim darčekovým obalom. Čaj obsahuje aj nechtík, divozel, hrozienka, kokos, kivi a arómu. Mne chutí aj v kombinácií s mliekom.
Nedávno som zmenila prácu a v blízkosti mojej práce. Sú malé potraviny, odkiaľ som mala v 14-tich svoj prvý púder na tvár. A zostala som celkom milo prekvapená, keď som zistila, že v tomto obchode majú aj vlasové produkty od značky KALLOS, ktorá je na blogoch celkom ospevovaná. S mamou sme si domov odniesli masku na vlasy s keratínom a mliečnym proteinom. Balenie má 1000 ml a stálo nás približne 2,49 €. Masku je dobré nechať na vlasoch aspoň 5 minút a vlasy sú po použití masky hebké. O pár dní som neodolala šampónu s makadamovým olejom od značky Macadamia Oil Extract. Ten som zatiaľ neskúšala, ale jednoznačne púta pozornosť už len svojim obalom, tak som zvedavá, aký bude. 
Poslednou drobnosťou, ktorá mi prišla len včera je bylinná zmes s pestrecom mariánskym od tianDe (resp. čaj). Pestrec mariánsky mi odporučil ešte začiatkom roka kamarát a už vtedy som si kúpila semienka pestrecu na konzumáciu alebo zalievanie horúcou vodou. V takejto "čistej" forme mal skôr horkú chuť. Avšak ako súčasť bylinnej zmesi má o niečo príjemnejšiu chuť. Táto zmes obsahuje aj slamihu piesočnú, ľubovník bodkovaný, stavikrv vtáčí, rascu lúčnu a bliznu kukurice siatej. Pestrec ma zaujal aj preto, že som chcela aspoň trochu detoxikovať pečeň od liekov, ktoré som začiatkom roka brala.

Do pozornosti by som vám rada dala aj súťaž, ktorá je na facebookovej stránke blogu. Tak budem rada, ak sa zapojíte. :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára