pondelok 8. augusta 2016

Testovanie čistiacej pleťovej kozmetiky DIADERMINE

Vítajte pri prvom augustovom príspevku! 
Tentokrát si vezmem na mušku čistiace a odličovacie prípravky od značky DIADERMINE, ktorá patrí pod Schwarzkopf & Henkel. Nechala som sa zlákať Dm-kupónmi a za zvýhodnenú cenu som si zakúpila čistiace mlieko, pleťovú vodu a očný odličovač. Pleťovú vodu som už spotrebovala a zvyšné dva produkty stále používam. Túto značku som si prvýkrát všimla ešte minulý rok v Hainburgu a tento rok som ju už zaregistrovala aj u nás.
 Očný odličovač DIADERMINE ESSENTIALS je vhodný na všetky typy pleti. Oceňujem, že mi oči nedráždi a čo sa týka samotného odličovania - niekedy sa mi s nim podarí odlíčiť lepšie a inokedy si nájdem ráno ešte zvyšky špirály pod očami. To však asi súvisí s mojou trpezlivosťou pri odličovaní a možno by som mu mala dať viac času na rozpustenie špirály.
zloženie
zloženie čistiaceho mlieka
zloženie pleťovej vody

Čo sa týka čistiaceho pleťového mlieka a pleťovej vody DIADERMINE ESSENTIALS, tak tie sú určené na suchú a citlivú pleť. Parfemácia oboch produktov je príjemná. Avšak čo ma prekvapilo, že občas som pri používaní produktov cítila mierne dráždenie, ale nezaznamenala som žiadne začervenanie. Vzhľadom na to, na aký typ pleti sú produkty určené, tak ma to nemilo zaskočilo. Pleť bola po odlíčení, ako keby obalená jemným filmom. Mám trochu zmiešané pocity a viem si predstaviť, že by som si napr. kúpila znovu očný odličovač, ale čistiace mlieko a pleťová voda ma nepresvedčili.

Táto značka by mala patriť medzi vedúce značky pleťovej kozmetiky vo Francúzsku a má vyše 110-ročnú históriu.

Poznáte alebo skúšali ste niečo od značky DIADERMINE?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára